بینش از DR. KIM: ازدواج بسیار جذاب یا ازدواج زناشویی؟

23 آگوست 2018 در بینش از DR. کیم

بسیاری از مربیان بسکتبال می گویند بسکتبال یک بازی ساده است. فقط باید توپ را درون سبد قرار دهید. نکته اصلی بسکتبال این است که بدانید چگونه بچه های شما می توانند امتیاز بیشتری نسبت به بچه های خود کسب کنند. تیم ها تعدادی بازی متفاوت را اجرا می کنند تا بازیکنی برای شوت خوب باز شود.


استراتژی دیگر در بسکتبال انزوا یا بازی "iso" است. بهترین بازیکن تیم (یا یکی از بهترین بازیکنان) توپ را نگه می دارد و سعی می کند بازیکن تیم مقابل را که از او دفاع می کند ، خارج کند. بعضی اوقات خوب کار می کند اما بازی انزوا بیش از حد ایده خوبی نیست. اگر فقط یک بازیکن توپ را نگه داشته ، دریبل کند و شلیک کند ، دیگر این یک ورزش تیمی نیست.


آنچه گاه در بسکتبال کار می کند ، هرگز در ازدواج مؤثر نیست. ازدواج یک تیم 24/7/365 است. انزوا در ازدواج واقعاً ازدواج نیست. این دو نفر می شوند که زندگی خود را جداگانه انجام می دهند اما هنوز مجوز ازدواج دارند. "ازدواج ایسو" معمولاً به تدریج اتفاق می افتد. زوجی که عادت داشتند روزانه یا دو روز در جست و خیز کردن صحبت کنند ، سپس با گذشت زمان متوجه می شوند که اصلاً زیاد صحبت نمی کنند. یک زوج که هفتگی تاریخ هفتگی دارند در هفته رد می شوند. آنها هفته دیگر می روند و سرانجام در اتاق مشاوره وقتی می پرسم تاریخ آخرین زمان حضور آنها چیست ، آنها نمی توانند به خاطر بیاورند. زوجی که زندگی جنسی آنها عالی بوده و بخش عادی از ازدواجشان شروع می کند که رابطه جنسی را در اولویت قرار نمی دهند و با گذشت زمان فرکانس کمتر و کمتر می شود. سپس رابطه جنسی در واقع احساس ناخوشایندی می کند و آنها نمی دانند چگونه دوباره شروع کنند. ازدواج ایسو. دو نفری که روزگاری امید و آرزوی ازدواج خود را به اشتراک گذاشتند ، اکنون کار خود را انجام می دهند. نیازهایی که در ازدواج برآورده می شوند یا برآورده نمی شوند ، یا در جای دیگر برآورده می شوند. خوب نیست. در نتیجه ازدواج عالی حاصل نمی شود. برنامه خدا نیست.


برخی از ما در یک ازدواج همسان هستیم. برخی از ما مانند تیم بسکتبال هستیم که بعضی وقت ها بازی می کند و سایر مواقع ایزو توپ بازی می کند. ما تمام وقت کاملاً جدا نیستیم اما قطعاً بعضی اوقات. ازدواج شما کجاست؟ ایزوله ، گاه منزوی یا عالی؟


اگر در دو دسته اول قرار دارید ، وقت آن است که در این باره کاری انجام دهید. وقت آن است که ازدواج همسایه را متوقف کنیم. وقت آن است که اولین قدم را برای ساختن زوجی که خدا برای شما طراحی کرده است بردارید. اولین قدم شما تصمیم گیری در کنار هم برای انجام کار متفاوت است. قدم بعدی این است که دعا را برای خدا شروع کنیم تا قلبهای خود را با او گره بزنیم. بعد راهنمایی کنید این می تواند یک مشاوره مسیحی باشد ، پیدا کردن یک زوج برای راهنمایی شما ، پیوستن به یک گروه کوچک در کلیسای شما یا پیدا کردن یک کلیسای خوب برای دوتایی شما. ازدواج ایزو به خودی خود بهتر نخواهد شد. شما باید قدم اول را بردارید اما اگر این کار را انجام دهید ، امکان ازدواج هرگز به پایان نمی رسد!


منبع : sanykala