13 آگوست 2018 در من نیست

برای هیچ یک از ما مخفی نیست که ما در دنیایی تحت فشار و رابطه جنسی زندگی می کنیم. ما به عنوان آقایان ، هر روز با وسوسه جنسی روبرو می شویم. ما موجودات بصری هستیم و تحریک بصری همیشه در دسترس است. پورنوگرافی و محتوای جنسی شارژ شده در همه جا وجود دارد ، که توجه ما را فریاد می زند.


چه اتفاقی در ازدواج می افتد وقتی چشمان شوهر به سمت مستهجن سرگردان است اگر او بداند همسرش به جای بدن خود به دنبال بدن زن دیگری است ، عزت نفس همسر چگونه تأثیر می گیرد؟ اگر احساس کند که از نظر جنسی برای همسرش کافی نیست ، چه ذهنیتی را پشت سر می گذارد؟


من به عنوان مشاور ، با زوج های زیادی که تحت تأثیر مستهجن قرار گرفته اند ملاقات کرده ام. من می دانم که هرزه نگاری همیشه برای مردان مشکل ساز بوده است اما امروزه به نظر می رسد به نسبت همه گیر رسیده است. انجمن مضر نیست. این فقط یک بخش عادی از زندگی مردان نیست. پورنوگرافی کاملاً به معنای واقعی کلمه باعث از بین رفتن ازدواج ها می شود. سوالاتی که در بالا مطرح کردم واقعی هستند. من شنیده ام که آنها از یک شکل یا شکل دیگری توسط بسیاری از همسران سوال شده اند. پورن اعتماد را می شکند و زوج ها را جدا می کند. برخی از زن و شوهر طوفان را طوفان می کنند و بهبود می یابند ، اما خیلی ها اینطور نیست.


صادقانه بگویم ، اگر مردی به من می گفت که هرگز ، هرگز به مستهجن نگاه نکرده است ، من باور کردن به او سخت می شدم. به یک طریق یا روش دیگر ، همه ما آنجا بوده ایم. برخی از مردان از پورنو دور شده اند و هرگز به عقب برنگشته اند. برای بسیاری دیگر ، این یک مبارزه مداوم بوده است - و هنوز هم هست.


حالا به این موضوع فکر کنید. چه اتفاقی می افتد اگر هر مرد تصمیم به حذف پورن از زندگی خود بگیرد؟ این چه کاری را برای همسرانمان انجام می دهد؟ این برای ازدواج ما چه خواهد کرد؟ ما به عنوان آقایان چه کاری می توانیم از تاریکی ، شرم و اسارت که پورنو ایجاد می کند ، خلاص کنیم؟


از همان ابتدا خداوند برای روابط جنسی بین زن و مرد برنامه ای داشت. لازم نیست دورتر از آن نگاه کنید که او بدنهای ما را برای همسایگی خود آفریده است! خدا عوام نیست. تمام ایده جنسی او بود. ما به دشمن اجازه داده ایم که جنسی را در فرهنگ و ازدواج خود تحریف کند. ما به خاطر دروغ و فریب او افتاده ایم. وقت آن است که همه اینها متوقف شود. وقت آن است که از برنامه کسی که ما را بهتر می شناسد ، برنامه رابطه جنسی را اجرا کنیم. زمان آن فرا رسیده است که مردان در همه جا بایستند و بگویند اکنون پورنو متوقف می شود. با من متوقف می شود؛ با تو متوقف می شود متوقف می شود! با ما به جنبش #NOTME بپیوندید. قول بده و با افتخار بگو "نه من".


#من نه


من ازدواج خود را با مستهجن نادیده نمی گیرم.


من با نگاه کردن به مستهجن ، همسر من را تحقیر نخواهم کرد.


من به هیچ وجه از زنان بی ارزش نیستم ، خودمختاری خواهم کرد و یا از آنها بیزار نیستم.


من با دیدن پورنوگرافی ، خدای خود و برنامه باورنکردنی او برای ازدواج را تحقیر نخواهم کرد.


با یاری خداوند هر روز ، من در برابر وسوسه مستهجن قرار نمی گیرم.


AM_Not-Me_2 (1) (1) .png

برای عضویت در اینجا اینجا برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید:

تعهد خود را انجام دهید

این پست وبلاگ را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این فیلم را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گرافیک #NotMe را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

از هشتگ #NotMe استفاده کنید و درباره حرکت در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

به خانواده ، جامعه و همسالان خود بگویید و از آنها بخواهید که بایستند و اعلام کنند #NotMe


منبع : sanykala