27 سپتامبر 2018 در بینش از DR. کیم

کتاب جدید دکتر "14 کلید عشق پایدار: چگونه می توان ازدواج کرد که همیشه خواسته اید" در 8 ژانویه 2019 منتشر شد. این کتاب ازدواج شما را تغییر خواهد داد و مطمئناً شما را تغییر خواهد داد. طی چند هفته آینده ، دکتر کیم در هفته نامه "بینش" برخی از اصول این کتاب را برجسته خواهد کرد.




برای پیش سفارش امروز نسخه خود را اینجا کلیک کنید!



اخیراً یک پادکست عالی ازدواج در مورد خطرات یک ازدواج کودک محور قرار داده ایم. امید من این بود که پادکست یک تماس بیدارکننده برای برخی از والدینی باشد که در دام قرار دادن بچه ها قبل از ازدواج بودند. ما در مورد برنامه خدا برای ازدواج صحبت کردیم و اینکه چگونه این فرزند هنگام تولد فرزندان تغییر نمی کند. ما در مورد تعادل و چقدر اهمیت این خانواده صحبت کردیم. ما در مورد چقدر ناسالم برای کودکان صحبت کردیم که فکر کنند دنیا به دور آنها می چرخد ​​صحبت کردیم. بحث ما بر این بود كه چگونه باید ازدواج انجام دهیم كه در ضمن سرمایه گذاری در كودكان رونق بگیرد و آنچه را كه برای رشد و بالندگی در بزرگسالان پرهیزگار و دوست داشتنی به آنها اختصاص داده شود ، متمركز كنیم.


من معتقدم که با فرهنگ در تماس هستم. به نظر من از طریق مشاوره ، مطالعه و مطالعه ، احساس واقعی برای نبض جامعه دارم. پس از پخش پادکست ، ما توسط بسیاری از کسانی که گوش کردند تأیید شدند ، اما مورد انتقاد دیگران قرار گرفتند. مثل این بود که با کفشهای خود روی زمین مقدس قدم گذاشته بودیم. ما هرگز از مباحث عقب نمانده و موضوعات بحث برانگیز زیادی را پوشش نداده ایم ، اما هرگز شاهد چنین عکس العملی نبوده ایم. شوکه شدم نمی فهمیدم که با به چالش کشیدن مفهوم ازدواج کودک محور ، در یک مین زمینی قدم می زنم. اگر مانند "ازدواج فرزندم" Google ، مانند من داشته باشید ، مقاله را پس از هشدار مقاله درباره خطرات این سبک خانوادگی مشاهده خواهید کرد. این پیام نادرست را برای بچه ها و پیام اشتباه در مورد ازدواج می فرستد.


والدین الگوی اصلی ازدواج برای فرزندان خود هستند. اگر ما در ارائه الگوی سالم تلاش نکنیم ، ممکن است آنها هرگز این موضوع را تشخیص ندهند. من این را با شما به اشتراک می گذارم زیرا ممکن است در مسیر صحیح باشید و در ازدواج خود تعادل پیدا کنید. شما ممکن است ازدواج خود را در اولویت قرار دهید. ممکن است والدین بزرگی باشید. شما ممکن است همه اینها و موارد دیگر را انجام دهید ، و کسی بگوید شما همه اینها را اشتباه انجام می دهید. آنها ممکن است راه بروند و با شما روبرو نشوند اما پیام های نه چندان ظریف در همه جا وجود دارد. در اینجا لیستی از لطافتهای نه چندان ظریف که به والدین گفته شده است ، می دانم:


آیا می دانید بابی تنها پسری است که پاییز در بیس بال بازی نمی کند؟ اگر اکنون او را در بیس بال شروع نکنید ، او خیلی عقب می ماند تا بتواند به این نتیجه برسد.


همه دختران کلاس در این فصل بهار فوتبال بازی می کنند.


اگر می خواهید او واقعاً پیانو یاد بگیرد ، باید به این معلم بروید.


اگر او در تمام سال فوتبال بازی نکند ، عقب خواهد افتاد.


منظورت این است که بچه های شما تابستان امسال ورزش نمی کنند؟


اینها تنها برخی از نقاط فشار است ، اما شما این ایده را می گیرید. غالباً فشارها از طرف بچه های خودمان وارد می شود و آنها بسیار قانع کننده هستند! بسیاری از بچه ها می خواهند همه کارها را انجام دهند. من این کار را می کنم ، اما چه کسی خانواده را اداره می کند؟ چه کسی تصمیم می گیرد؟ چه کسی اطمینان می دهد تعادل وجود دارد؟ این باید والدین باشد. این بخشی از برنامه خدا برای خانواده ها و ازدواج است. توپ در زمین شما است. با این چه کار خواهید کرد؟



پادکست عالی ازدواج در iTunes در دسترس است. اگر گوش نکرده اید ، لحن خود را تنظیم کنید! ما فکر می کنیم آنچه را می شنوید دوست دارید.


منبع : sanykala