روغن خراطین چیست؟

------------------------

روغن خراطین یا روغن کرم خاکی، از سالیان دور توسط طبیبان قدیمی همچون ابوعلی سینا، به منظور ایجاد حجم و چاقی در یک یا چند اندام خاص تجویز میگردید. امروزه اثر روغن خراطین بیشتر شناخته شده و مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است. حتی این روغن از ایران به نقاط دیگر جهان نیز معرفی شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده و از اینرو موجب معروفیت روز افزون آن شده است.

عملکرد روغن خراطین به اینصورت است:

همانگونه که بدن کرم خاکی دارای انعطاف پذیری بالاست، این خاصیت در روغن خراطین نیز میباشد و در اصل روغن خراطین ایجاد انعطاف رشد در بافت عضلات مینماید. و بدن هرجایی که انعطاف بیشتری جهت رشد داشته باشد، در آن قسمت حجم و رشد بیشتری ایجاد میکند.

البته روغن خراطین بغیر از ایجاد انعطاف رشد، موجب افزایش جریان خون در موضع میشود و این امر به تغذیه بیشتر همان اندام و در نتیجه موجب رشد و حجم طبیعی بیشتر میشود.

خواص روغن خراطین

خواص روغن خراطین متعدد است و مهمترین خواص آن در ذیل اشاره میشود

ـ ایجاد رشد و حجم در آلت تناسلی در آقایان

( روغن خراطین ایجاد رشد دائمی در طول و حجم آلت در آقایان مینماید. مخصوصا اگر به همراه دستگاه وکیوم آلت (بادکش) استفاده شود.)

ـ خاصیت سفت کردن سینه و همچنین افزایش سایز سینه در بانوان

( روغن خراطین ایجاد حجم و رشد در سینه نموده و از اینرو جهت رفع افتادگی های و شل شدنهای سینه که در بانوان بعلت افزایش سن و یا شیردهی و یا رژیمهای لاغری و ... ایجاد میشود، میگردد.)

ـ رشد و افزایش حجم باسن

( در افرادی که در صدد ایجاد رشد در یک اندام خاص مثل باسن هستند،‌ میتوانند از ماساژ روغن خراطین بهره مند شود، توصیه میشود جهت نتیجه گیری بهتر، در کنار مصرف روغن خراطین، از حرکتهای ورزشی مخصوص رشد اندام نیز استفاده شود.)


روغن خراطین دیجی کالا


قیمت روغن خراطین در داروخانه


روغن خراطین فتاح زاده


ایا روغن خراطین واقعیت دارد


روغن خراطین به انگليسي


عوارض روغن خراطین


تشخیص روغن خراطین اصل


فیلم استفاده از روغن خراطین


خرید روغن خراطین اصل در اصفهان


خرید روغن خراطین اصل در شیراز


ـ جهت حجم دادن به لب ها

( این روغن ایجاد حجم دائمی در لب ها میکند.)

خرید روغن خراطین

ـ ایجاد حجم در گونه ها

بانوان زیادی امروزه با روغن خراطین ایجاد رشد و حجم طبیعی و دائمی در گونه ها می‌کنند.

ـ چاق کننده صورت ( ایجاد حجم در صورتهای استخوانی و لاغر)

(یکی از پرمصرف ترین مواردی که از روغن خراطین بهره می‌برند، چاق کردن صورتهای استخوانی است. این روغن موجب پر شدن فرورفتگیهای صورت میگردد.)

ـ‌ چاق کننده و حجم دهنده اندامهای بدن برای ورزشکاران بدنساز

( یکی از استفاده های زیادی که از روغن خراطین میشود، برای باشگاه های بدنسازی خانمها و آقایان جهت رشد و افزایش حجم یک یا چند اندام خاص میباشد. در آقایان مانند جلوبازو، سرسینه ، سرشانه و ... در خانمها جهت باسن، سینه، رانها و ...)

ـ رفع چین و چروک صورت

( بعلت خاصیت طبیعی حجم دهندگی موجب باز شدن چین و چروکها حتی در سنین بالا میشود و بعلت بدون عارضه بودن روغن خراطین، در تمامی سنین مورد توجه قرار گرفته است.)

ـ باز کننده خط های اخم ، خط خنده ، خط پیشانی ، چروکهای گردن، رفع چین و چروک دستها و ...

( روغن خراطین جایگزین بسیار عالی و طبیعی انواع بوتاکسها و تزریقهای مصنوعی پر عارضه برای رفع خطوط میباشد که علاوه بر اثر ماندگار، بعلت طبیعی بودن هیچگونه عارضه ای ندارد.)

ـ رفع چین و چروک و گودی و سیاهی زیر چشم

( یکی از خواص این روغن رفع فرورفتگی های زیر چشم و همچنین رفع سیاهی و چین و چروک دور چشم میباشد. و البته نکته مهم اینکه دقت داشته باشید روغن خراطینی که برای دور چشم استفاده میفرمائید‌، باید حتما اصل و خالص باشد)

ـ خاصیت ضد لک

یکی از خواص جانبی روغن خراطین، کمرنگ کردن لکهای پوستی میباشد که توسط بسیاری از مصرف کنندگان گزارش شده که لکهای صورت در آنها از بین رفته و یا کمرنگ شده است.

خرید روغن خراطین

------------------------

نکاتی که باید در هنگام خرید روغن خراطین به آن توجه گردد.

1ـ مشخصات روغن خراطین اصل ( ویژگیهای ظاهری پیش از تهیه و همچنین خصوصیات روغن خراطین هنگام مصرف)

قیمت روغن خراطین ( اینکه بدانیم روغن خراطین اصل در چه حدود قیمت هست که نه هزینه بالا بپردازید و نه اینکه هزینه کم به روغن خراطین تقلبی پرداخته شود)

3ـ میزان نیاز و دوره های مصرف روغن خراطین ( روغن خراطین در سنین مختلف و اندامهای مختلف به دوره ها و میزان مصرف متفاوتی نیاز دارد)

آنچه که در خصوص قیمت روغن خراطین قابل ذکر است، این میباشد که بسیار افراد روغن خراطین را با هزینه هنگفت به منظور جلوه سازی برای اصل بودن روغن، عرضه میکنند که بعضا بسیاری از همین روغنهای گرانقیمت، تقلبی هستند. و بالعکس متاسفانه شاهد تعدد روغنهای خراطین تقلبی زیادی هستیم که 90 درصد اصلا روغن خراطین نبوده و بسیار ارزان قیمت هستند.

روغن خراطین عرضه شده در سایت مهر طبیعت، علاوه بر دارا بودن مجوز سازمان غذا و دارو، زیر نظر تأییدات قیمت گذاری بوده و قیمت مندرج روی محصول، استاندارد و مشخص میباشد.

قبل از خرید روغن خراطین به نکات زیر جهت شناسایی روغن خراطین اصل توجه بفرمائید:

رنگ روغن خراطین : مهمترین موضوع در شناخت اولیه رنگ روغن خراطین است که باید قهوه ای رنگ مایل به تیره باشد و وقتی که خوب تکان میخورد، حالت کدر بخود بگیرد.

به همین منظور از خرید روغنهایی که رنگ روشنی دارند و یا زرد رنگ هستند و یا رنگهای سفید و بعضا قرمز رنگ باشند، خودداری بفرمائید.

بوی روغن خراطین: نکته دوم در شناخت روغن خراطین اصل، بوی روغن میباشد که باید بویی گرم و نسبتا تند داشته باشد و اصلا از روغنهایی که بدون بو هستند، استفاده نگردد.

مایع بودن روغن خراطین: همانگونه که از نام روغن خراطین مشخص است، این روغن فقط باید به شکل روغنی باشد و حالت مایع دارد. از خرید روغنهای خراطین که جامد هستند خودداری گردد و یا روغن خراطین که بصورت پماد یا کرم عرضه میشود، حاوی مواد شیمیایی کرمسازی هستند و ارتباطی به روغن خراطین واقعی ندارد.

کارایی روغن: نکته سوم نتایج استفاده از روغن خراطین است. بسیاری افراد گمان میکنند که روغن خراطین اصل باید زود نتیجه بخش باشد. ولی در حقیقت اینطور نیست. نتیجه بخشی روغن خراطین در سنین مختلف و شرایط افراد مختلف، متفاوت است و دوره های مصرف آن از 2 ماه تا 6 ماه مصرف میباشد و اگر روغن خراطین خیلی فوری و با اثر بالا ایجاد حجم کند، در اصل این حجم مصنوعی بوده و بعلت مواد کورتون دار موجود در روغن خراطین تقلبی میباشد که ایجاد پف موقت میکند و عوارض زیادی دارد. در حقیقت روغن خراطین خالص اثر فوری ندارد.

قیمت روغن خراطین: همانطور که اشاره شد روغن خراطین نه خیلی گران و نه خیلی ارزان میباشد. قیمت بالای روغن خراطین نشانه اصل بودن آن نیست.

روغن خراطین تقلبی

------------------------

متاسفانه بسیاری از روغنهای موجود در بازار تحت عنوان روغن خراطین هندی، روغن خراطین تایلندی، انواع روغنهای شرکتی و حتی روغنهایی که روی آنها استانداردها و مجوزات درج شده، اکثرا روغن خراطین اصل و یا خالص نیستند. حتما هنگام خرید روغن خراطین تنها مواردی که درنظر میگیرید، خصوصیات ذکر شده روغن خراطین اصل باشد.

بسیاری افراد گمان میکنند که روغنهای خراطین که در هفته یا دو هفته اول ایجاد چاقی میکنند، اصل و مرغوب هستند، در صورتیکه خیر! روغن خراطین اصل به زمان بیشتری نیاز دارد برای ایجاد انعطاف رشد در موضع، ولی روغنهای خراطین تقلبی به علت داشتن کورتون که ماده ای پف دهنده و مضرر است، سریعا ایجاد حجم میکند تا مصرف کننده با دیدن تغییر فوری، فریب به اصل بودن و مرغوب بودن روغن را بخورد در صورتیکه که این حجم یا به اصطلاح پف ، موقت است و بعد از آن افتادگیهای پوست و لکهای پوستی ایجاد میکند.

بطور کلی، روغنهای خراطین هندی یا تایلندی که با زرورقهای طلائی هستند، تماما تقلبی بوده و محتوی پارافین + کورتون هستند. همچنین روغنهای خراطین به هر برند و هر شرکت و هرنوع استاندارد و بسته بندی که باشد، اگر رنگ روغن روشن و یا زردرنگ بوده و بدون بو باشد، صددرصد تقلبی است و از خرید آن خودداری شود.


روغن خراطین اصل آیا حقیقت یا دروغ

میزان مصرف و دوره های مصرف روغن خراطین

روغن خراطین در سنین مختلف در اندامهای مختلف نیاز به دوره های مصرف متفاوتی دارد.

اصولا روغن خراطین با توجه به میزان سرعت رشد عضلات در هر فرد، اثر متفاوتی بروز میدهد و حتی داشتن کمخونی و یا شرایطی مثل ورزشهای سنگین، یا رژیمهای لاغری و ... که مدام بدن در حال تحلیل رفتن است، در سرعت و میزان نتیجه بخشی اثر مستقیم دارد.

دوره های مصرف روغن خراطین از 40 روز تا 4 ماه ، در افراد مختلف با شرایط جسمی مختلف و سنین مختلف متفاوت است.


طرز استفاده روغن خراطین

------------------------

روش مصرف روغن خراطین در اثربخشی این روغن، تاثیر بسزایی دارد. در نظر باید داشته باشید که کار اصلی روغن خراطین، ایجاد انعطاف رشد در بافت عضلات میباشد، و در اصل آنچه که ایجاد چاقی و رشد میکند، خونرسانی بدن در قسمتهایی است که استعداد و انعطاف رشد بیشتری داشته باشند.

بنابراین، هنگام مصرف روغن خراطین در ابتدا باید موضع کاملا تمیز باشد و روزنه های پوست از چربیها و آلودگیها پاک شده باشد تا روغن خراطین که نسبتا روغن غلیظی است، براحتی جذب پوست و موضع گردد.

نکته دیگر، هنگام مصرف روغن خراطین، حتما با ماساژ زیاد بصورتیکه موضع در اثر ماساژ مداوم، سرخ شود و خون جریان پیدا کند.

توصیه های مصرف در موارد مصرفی متفاوت:

افرادیکه برای صورت استفاده میکنند، در حالت نشسته و سر به سمت جلو و پایین بطوریکه خون داخل صورت جمع شود و حتی کمی با حبس نفس موجب تشدید بیشتر خونرسانی در صورت گردد.

بانوانی که روغن خراطین را برای ایجاد حجم و سایز سینه استفاده میکنند، توصیه میشود برای نتیجه گرفت سریعتر و بهتر، حتما از دستگاه ویکوم (بادکش) مخصوص سینه، بهمراه روغن خراطین استفاده کنند. این دستگاه با ایجاد مکش، جریان خون را در سینه ها بیشتر مینماید و در نتیجه سرعت عملکرد روغن خراطین تا دو برابر افزایش پیدا میکند.

همچنین آقایانی که جهت افزایش سایز آلت از روغن خراطین استفاده میکنند نیز جهت نتیجه سریعتر و بیشتر، از دستگاه وکیوم ( بادکش) آلت، در کنار روغن خراطین استفاده نمایند. این دستگاه با افزایش جریان خون در اندام، ایجاد تمرکز رشد بیشتری مینماید. مخصوصا در افراد مسن تر حتما روغن خراطین به همراه این دستگاه استفاده گردد.

افرادیکه روغن خراطین را برای چاقی صورت یا گونه ها و همچنین برای چین و چروک و خطوط صورت استفاده میکنند، حتما قبل از مصرف روغن، ابتدا صورت را با صابون سفید‌آب مغز بادام شستشو دهند.

این صابون با اثر