بینش از DR. كیم: امروز كجا فوكوس شماست؟

09 آگوست 2018 در بینش از DR. کیم

از آنجایی که مدتها است که به زوجین مشاوره می کنم ، می دانم که همیشه مواردی وجود داشته است که مردم را از ازدواجشان دور می کند. فقط در ده سال گذشته ما به حواس پرتی های جدید اضافه شده ایم. امروزه ممکن است یک شوهر از کار ، گلف یا بازی های ویدئویی منحرف شود. ممکن است یک زن از محل کار ، رسانه های اجتماعی یا دوستان پریشان شود. زمانی که می توانیم صرف کنیم - یا در واقع هزینه کنیم - در دستگاه های الکترونیکی معمولاً بیشتر ما را شگفت زده می کند. سپس جلسات ، شیوه های بچه ها برگزار می شود ، و می توانید برگه ها را پر کنید.


واقعیت این است که هیچ یک از موارد فوق به خودی خود بد نیست ، اما وقتی آنها با هر قوام در ازدواج ما دخالت می کنند ، مسئله می شوند. وقتی در مورد تمرکز آنها با زوجین صحبت می کنم ، معمولاً پاسخی شبیه به این می گیرم ، "ما می دانیم که باید زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانیم ، اما ما خیلی مشغول کار هستیم." پاسخ من معمولاً چیزی شبیه به این است ، "اگر شما این کار را نکنید اکنون وقت گذراندن کنار هم را پیدا کنید ، مثل هم اتاقی ها زندگی خواهید کرد و بیشتر دلایلی را که در وهله اول ازدواج کرده اید ، از دست نمی دهید. "


بیشتر شما که از ازدواج عالی پیروی می کنید می دانید که یکی از مانتاهای اصلی ما "خدا اول ، همسر دوم" است. هر وقت چیزی یا شخص دیگری را به جای خدا یا همسر خود قرار می دهیم ، می خواهیم مشکل بخواهیم. قرار دادن خدا ابتدا به هر چیز دیگری در زندگی من دستور می دهد. وقتی او را اول قرار می دهم ، او به من می داد که هیچ کس و کسی جز نانسی در مقام دوم قرار نگیرد. خیلی اوقات ، این موضوع از تمرکز ما خارج می شود. در واقع ، به آنچه انتخاب می کنیم بستگی دارد. آیا چیز خوبی را انتخاب می کنیم یا بهترین را انتخاب می کنیم؟ بچه ها ، کار ، رسانه های اجتماعی ، دوستان ، بازی های ویدئویی ، گلف و انواع چیزهای دیگر در زندگی ما خوب هستند. برای ما بچه ها ، و در حال حاضر نوه ها ، بخش عظیمی از زندگی ما هستند اما تمرکز ما این است که اول خدا باشد ، دوم دوم.


کسی که امروز این مطلب را می خواند ، به سمت "همسر بالای بچه" برمی گردد. من آن را دریافت کردم من موافقم که بچه ها بزرگترین نعمتی هستند که ما در ازدواج خود با هم دریافت می کنیم ، اما بچه ها بزرگ می شوند و ترک می شوند و اگر شما ازدواج خود را تربیت نکرده اید ، دیگر چیزی نمانده است. علاوه بر این یکی از کارهایی که خدا می خواهد ما انجام دهد ، الگوی یک ازدواج خوب و سالم برای فرزندانمان است. هیچ کس نمی تواند مانند این دو نفر چنین کاری را انجام دهد و یک ازدواج خوب امنیت زیادی به فرزندان شما می دهد.


این چیزی است که من آموخته ام. خدا و نانسی بهترین تمرکز هستند. بچه ها ، نوه ها و سایر موارد تمرکز خوبی دارند. در اینجا مهم است: تمرکز اول روی بهترین ها باعث می شود تمرکز روی موارد خیلی بهتر انجام شود. تمرکز امروز شما کجاست؟ کجا می خواهید که باشد؟ اولین قدم برای رسیدن به تمرکز خود در مسیر چیست؟


منبع: sanykala