کاندوم زنانه - کاندوم داخلی نیز نامیده می شود - وسیله ای برای جلوگیری از بارداری (پیشگیری از بارداری) است که به عنوان سدی برای جلوگیری از ورود اسپرم به رحم عمل می کند. از بارداری و عفونت های مقاربتی (STI) محافظت می کند.

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه کیسه ای نرم و شل است که در انتهای آن یک حلقه وجود دارد. یک حلقه به واژن وارد می شود تا کاندوم زن را در جای خود نگه دارد. حلقه در انتهای باز کاندوم در خارج از واژن باقی می ماند. حلقه بیرونی به حفظ کاندوم کمک می کند و همچنین برای برداشتن استفاده می شود. از کاندوم زنانه می توان در حین رابطه مقعدی نیز استفاده کرد.


فقط دو کاندوم زنانه - کاندوم زنانه FC1 و جایگزین آن ، کاندوم زنانه FC2 - دارای تاییدیه اداره غذا و دارو در ایالات متحده هستند کاندوم زنانه FC1 ، که از پلاستیک (پلی اورتان) ساخته شده است ، دیگر تولید نمی شود. کاندوم زنانه FC2 از لاتکس مصنوعی ساخته شده است - برای کسانی که به آلرژی به لاتکس لاستیک طبیعی ایمن هستند - و از قبل با یک روان کننده بر پایه سیلیکون روغن کاری می شود.


محصولات و خدمات

کتاب: راهنمای کلینیک مایو برای یک بارداری سالم

محصولات بیشتری از کلینیک مایو نمایش دهید

چرا انجام شده است

کاندوم زنانه به جلوگیری از بارداری کمک می کند. شما همچنین می توانید از کاندوم زنانه برای محافظت در برابر عفونت های مقاربتی (STIs) در حین رابطه مقعدی استفاده کنید. از جمله مزایای مختلف ، کاندوم زنانه:


بلافاصله موثر است

محافظت در برابر بیماری های مقاربتی را ارائه می دهد

بدون نسخه و لوازم خاص در دسترس است

می توان حداکثر هشت ساعت قبل از رابطه جنسی وارد آن کرد

به ندرت باعث واکنش های آلرژیک می شود و حداقل خطر عوارض جانبی را دارد

مانند کاندوم مردانه به همکاری شریک زندگی یا آلت تناسلی نعوظ احتیاج ندارد

طبق وب سایت FC2 ، اگر بیمه و نسخه پزشک داشته باشید ، FC2 قابل جبران است. همچنین ممکن است سازمان های مراقبت های بهداشتی که ویزیت های مبتنی بر وب (مجازی) را ارائه می دهند ، بتوانند نسخه ای برای ارسال به داروخانه تهیه کنند. اگر بیمه ندارید ، می توانید مستقیماً کاندوم زنانه را از وب سایت خریداری کنید. FC2 همچنین ممکن است از طریق دانشگاه ها و سازمان های مبتنی بر سلامت جامعه مانند برنامه ریزی والدین در دسترس باشد.


برخلاف لاتکس - ماده ای که در ساخت بیشتر کاندوم های مردانه استفاده می شود - کاندوم های زنانه از پلی اورتان و لاتکس مصنوعی ساخته شده اند ، که برای افرادی که به لاتکس لاستیک طبیعی حساسیت دارند بی خطر است. کاندوم های زنانه تحت تأثیر رطوبت یا تغییر دما قرار نمی گیرند. بعلاوه ، برخی از خانمها دریافتند که حلقه خارجی کاندوم زن باعث تحریک کلیتور می شود.


کاندوم زنانه برای همه مناسب نیست. اگر این موارد را بخواهید:


به پلی اورتان یا لاتکس مصنوعی حساسیت دارند

در معرض خطر بالای بارداری هستند - شما از سن 30 سالگی بالاتر هستید ، سه بار در هفته رابطه جنسی برقرار می کنید ، قبلاً با روش های مانع واژن دچار نارسایی پیشگیری از بارداری شده اید ، یا احتمالاً به طور مداوم از کاندوم زنانه استفاده نمی کنید

با روش درج راحت نیستید

ناهنجاری هایی در واژن داشته باشید که در تناسب ، قرارگیری یا نگهداری کاندوم زنانه اختلال ایجاد کند

عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم زنانه خرید


خرید کاندوم زنانه


کاندوم زنانه دیجی کالا


قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه قیمت


فروش قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه


کاندوم بانوان


فروش کاندوم زنانه


خرید پستی کاندوم زنانه


كاندوم زنانه


كاندوم نسائي


خريد كاندوم زنانه


مدل کاندوم زنانه


کاندم زنانه


کاندوم زنانه از کجا بخریم


کاندوم دخترانه


گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم‌زنانه


كوندوم نسائي


کاندوم زنان


کاندوم زنونه


کاندوم دخترونه


کاندوم‌ زنانه


کاندم‌زنانه


کاندوم های زنانه


کاندوم دختر


کاندوم زن


کاندوم.زنانه


کاندون زنانه