1 فوریه 2021 بدون نظر

نمی دانم متوجه شده اید یا نه ، اما من شخص ولنتاین نیستم. نه اینکه من دوست ندارم از شریک زندگی خود هدیه بگیرم ، بلکه هدیه را خیلی دوست دارم ، حتی اگر فقط یک نیمه ماکارون غیر منتظره و یک یادداشت دست نویس زیبا باشد. من نوعی هدیه هستم.لباس خواب فانتزی فاق باز


با این حال ، روز ولنتاین هرگز با من صحبت نکرد. در دوران نوجوانی ، این فقط یک روز دیگر نداشتن علاقه عاشقانه یا بدترین حالت ، دیدن همه افراد با گل در اطراف مدرسه و عدم دریافت هیچ چیز بود. آه ، نه اینکه با دریافت یکی راحت باشم. وقتی شخصی که او را نمی شناسید و علاقه ای به هدیه دادن به شما یک جعبه شکلات یا گلاب ندارید ، چه می کنید؟ این فقط به نظر من ناجور بود.


پیرتر شدم ، در آن روز واقعاً انتظار زیادی از شرکایم نداشتم ، اما همچنین حدس می زنم همه نسبت به روزهای دیگر کمی احساس تعهد می کنند. و افزودن برخی از درخشش ها به زندگی احساس خوبی دارد. من فقط فکر می کنم که بعد از سالی که تازه داشتیم ، انتشار یک لیست دیگر از چیزهایی که می توان برای آنها هزینه کرد ، کاملاً منطقی نیست. آیا همه ما از نظر مالی خسته نیستیم؟


بنابراین فکر کردم ، چرا در مورد ایده های زیبا روز ولنتاین یک پست وبلاگ ننویسم که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. اگر کسی را دارید که با او احساس خوبی داشته باشید ، چرا او را نیز شامل نمی کنید؟


نامه ای عاشقانه



نامه های عاشقانه شگفت انگیز هستند. می توانید یکی را برای خود بنویسید ، بنابراین در صورت نیاز به یادآوری میزان شگفت انگیز بودن ، می توانید آن را بخوانید. متأسفانه بیشتر افراد دیگر از طریق نامه مکاتبه نمی کنند بنابراین می توانید برای همیشه صبر کنید تا نامه طولانی و پر از احساسات را در صندوق پستی خود پیدا کنید.



اکنون ، اگر این موردی است که از آن لذت می برید ، می توانید برای افرادی که برایتان مهم است نیز بنویسید. آنها آن را دوست خواهند داشت و این یک روش خوب برای بیان تمام احساساتی است که ما معمولاً به صورت کلامی ابراز نمی کنیم. اگر اهل حرف نیستید ، می توانید کلمات زیبایی را روی برچسب های پس از آن بنویسید و آنها را به زیبایی بسته بندی کنید ، آها!


یک اتاق نشیمن PICNIC



اعتبار عکس: انبار خانه


بنابراین ، من در مورد شما نمی دانم ، اما من عاشق نشستن روی زمین هستم. به دلایلی ، من آن را راحت و زمینه ساز می دانم. در حال حاضر زمستان است و بیرون هوا سرد است. ما همچنین یک همه گیری را تجربه می کنیم. هر بهانه ای برای ایجاد یک تجربه خوب در خانه معتبر است.

من واقعاً از تماشای فیلم از طریق پروژکتور یا صفحه نمایش بزرگ لذت می برم اگر این موارد در دسترس باشد در حالی که روی زمین از روی یک پتو ضخیم همراه با مقداری شراب و غذا می خوابید. راستش با صفحه لپ تاپ من هم کار می کند. زندگی دانشجویی واقعاً هرگز مرا ترک نکرده است. اگر می خواهید آن را فانتزی کنید ، وقت بگذارید و به جای تنقلات ، چیزی را که از آن لذت می برید واقعاً بپزید و لباس خواب راحت مورد علاقه خود را بپوشید. من این سبد زیبا برای پیک نیک را در Etsy دیدم و واقعاً آرزو می کنم تهیه آن x).


یک هدیه شخصی به یک دوست

اگر حتماً باید هدیه بخرید ، بدانید که هرکسی کادویی را دوست دارد که به نظر می رسد واقعاً از او الهام گرفته باشد. این می تواند یک تصویر خوب ، یک گلدوزی شخصی یا یک دستبند با یک آویز خوب ، یک شمع با بوی آشنا باشد ... این صادقانه به شما و آنچه از دوستان / دوستداران خود می دانید بستگی دارد. من شخصاً در میانه ی حرکتی هستم (بله اینکه بالاخره جایی برای زندگی داشته باشم) و فکر می کنم از داشتن مکانی جدید برای شخصی سازی و استفاده از آن استفاده کنم. شاید شما در زندگی خود چنین شخصی را داشته باشید. یک چیز خوب که خانه آنها یا برخی از گل های تازه را برای روشن شدن روز آنها تکمیل کند ، می تواند کار را انجام دهد!

لباس خواب فانتزی


لباس خواب فانتزی فاق باز


فروش لباس زير كاستوم


لباس خواب دخترانه فانتزی


لباس خواب فانتزی دخترانه


انواع لباس زير فانتزي


عکس لباس خواب فانتزی


خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ


لباس خواب مردانه فانتزی


لباس زير كاستوم


لباس خواب فانتزی مردانه


لباس خواب فانتزی عروس


خرید اینترنتی لباس خواب کاستوم


خرید لباس خواب فانتزی


لباس خواب فانتزی اینستاگرام


آموزش دوخت لباس خواب فانتزی


لباس خواب زنانه فانتزی


فروشگاه آنلاين لباس زير فانتزي زنانه


کانال تلگرام لباس خواب کاستوم


فروش عمده لباس خواب فانتزی


انواع لباس خواب فانتزی


لباس کاستوم فانتزی


لباس خواب فانتزی زنانه


لباس خواب های فانتزی


انواع کاستوم فانتزی


لباس خواب فاق باز


لباس خواب فانتزی به انگلیسی


دوخت لباس خواب فانتزی


خريد لباس فانتزي


خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه


لباس خواب فانتزی جدید


انواع مدل لباس خواب فانتزی زنانه


تولیدی لباس خواب فانتزی


مدل لباس خواب فانتزی


لباس خواب عروس فانتزی


لباس خواب فانتزی تحریک کننده


لباس خواب فانتزی دخترانه شیک


فروش لباس خواب فانتزی


لباس كاستوم


کاستوم های فانتزی


لباس های خواب فانتزی


لباس بادی فانتزی


کانال لباس خواب فانتزی


كاستوم پرستاري


جدیدترین لباس خواب فانتزی


مدل لباس خواب فانتزی زنانه


خرید اینترنتی لباس خواب فانتزی


پخش لباس خواب فانتزی


لباس خواب فانتزی با جوراب


سفارش لباس خواب فانتزی


ست لباس زير زنانه فانتزي


لباس خواب فانتزی سایز بزرگ


ست لباس خواب فانتزی