همه چیز درباره جام های قاعدگی | اگر در مورد استفاده از فنجان قاعدگی س questionsالی دارید ، پاسخ هایی دریافت کرده ام! ایجاد تعویض از تامپون برای من کاملاً تغییر دهنده بازی بوده است و این یک گزینه دوستدار محیط زیست است که برای محیط زیست بهتر است.کاپ قاعدگی چیست
در این پست ، من تجربه خود ، دلایلی را که ممکن است یکی از آنها را امتحان کنید و همه س questionsالاتی که معمولاً از من پرسیده می شود را به اشتراک می گذارم. من چیزی را نگه ندارم - از قرار دادن فنجان قاعدگی گرفته تا تمیز کردن و همه چیز در این بین - بنابراین اگر قصد تغییر سوئیچ را دارید پست را بررسی کنید! | ام و The Blog Blog #OmAndTheCity # دوره قاعدگی #upecettecup # دوره
من در طول 12 ماه گذشته چیزهای زیادی در مورد بدنم آموخته ام - از رژیم گرفتن برای آلرژی های غذایی گرفته تا کنترل جلوگیری از بارداری هورمونی. من از تامپونهای پنبه ای ارگانیک به یک فنجان قاعدگی قابل استفاده مجدد مبادله کردم ، و این کاملاً تغییر دهنده بازی بوده است. بنابراین ، اگر فکر می کنید پد و تامپون تنها راه برای کنترل جریان شماست ، دوباره فکر کنید. در زیر ، من تجربه شخصی خود را با فنجان های قاعدگی ، دلایلی که باید یکی از آنها را در نظر بگیرید ، و پاسخ به همه س relatedالات مربوط به فنجان را بیان می کنم. من هیچ چیزی را نگه ندارم ، بنابراین اگر این باعث ناراحتی شما می شود ، پس از این پست ، احساس راحتی کنید.

چرا باید از فنجان قاعدگی استفاده کرد؟
من بیش از دو سال قبل با استفاده از تامپونهای پنبه ای ارگانیک تامپونهای سمی را خاموش کردم (مواد شیمیایی موجود در هو-هه؟ ممنونم) با اینکه این یک قدم در مسیر درست بود ، با این حال از ایجاد یک تن ناراحت شدم آیا می دانید ما در طول هر چرخه ماهیانه از 22 پد / تامپون استفاده می کنیم و هر سال حداکثر 20 میلیارد تامپون ، پد ، بسته بندی پلاستیک و اپلیکیشن هایی را که به زباله های زباله اضافه می شوند اضافه می کنیم. افتضاح است.

لازم به ذکر نیست ، خطر سندرم شوک مسموم (TSS) برای تمام مواردی که من آن را خیلی طولانی ترک می کنم. من فنجان قاعدگی را در سال 2016 کشف کردم (و این پست را نوشتم) ، که همه این نگرانی ها را در یک تعویض ساده محصول برطرف می کند. اما من انصراف دادم زیرا منحنی یادگیری برای من بیش از حد بود / اندازه مناسب دهانه رحم را پیدا نکردم. خوب ، من اینجا هستم ، اما این بار ، بیش از یک سال است که با جام همراه هستم. من مناسب بودن را پیدا کردم (من از Lunette استفاده می کنم - مدل 1) و تمام تلاش آن ارزش آن را داشت. بدون بازگشت به عقب

بنابراین ، چه چیزی جام را بسیار عالی می کند؟
برای شما امن تر است.
فنجان های قاعدگی یک فنجان زنگ شکل و قابل استفاده مجدد است که از سیلیکون درجه پزشکی ساخته شده است. هنگامی که فنجان ها به طور ایمن وارد و نصب می شوند ، مایع قاعدگی را تا 12 ساعت جمع می کند ، به جای اینکه آن را مانند تامپون ها و لنت ها جذب کنید. با جذب مایعات ، تامپون ها یک محیط ایده آل برای رشد باکتری ها ایجاد می کنند. این به تنهایی فنجان ها را به یکی از ایمن ترین محصولات قاعدگی موجود تبدیل می کند. ناگفته نماند ، شما از پنبه واژن خود آغشته به سموم دفع آفات و مواد شیمیایی سمی که با سرطان مرتبط هستند ، صرفه جویی می کنید. هم برای شما و هم برای مادر زمین برنده است ، درست است؟

برای محیط زیست بهتر است.
واقعیت جالب: فنجان های قاعدگی قابل استفاده مجدد از زمان استفاده از تامپون و پد وجود داشته است ، اما صنعت به دلیل ضرورت خرید مکرر ، ترجیح داد محصولات یکبار مصرف را تولید کند ، به این معنی که پول بیشتری برای نهادهای شرکتی در بهداشت زنان است. کافی نیست که از این محصولات مالیات بگیریم؟ مسخره - مضحک.

در حالی که قیمت خرید معمولاً در حدود 30-40 دلار است ، با مراقبت مناسب یک فنجان می تواند 5-10 سال دوام بیاورد. بنابراین ، صرف نظر از این ، در نهایت هزاران پس انداز خواهید کرد ، زیرا یک زن متوسط ​​در طول زندگی خود حدود 11000 تامپون استفاده می کند. این تعداد زیادی تامپون است که شما نیازی به خرید آنها ندارید و کل زباله های غیرضروری را می توانید کاهش دهید. عامل پایداری به تنهایی دلیل بزرگی بود که من یک بار و برای همیشه کلید را تعویض کردم.

(به طور غیر منتظره) راحت تر است.
شاید در ابتدا نباشد ، اما به محض تسلط بر آن ، فنجان های قاعدگی راحت ترند که من به شما می گویم. تا زمانی که جام را به درستی پوشیده اید ، نشتی نباید وجود داشته باشد. دیگر لازم نیست با یک جفت خرابکار دیگری که خداحافظی می کنید خداحافظی کنید یا از پوشیدن ته رنگ روشن در دوران قاعدگی احساس عصبی کنید. دیگر دوران احتیاج به اینکه هر چند ساعت یکبار برای تعویض تامپون در اطراف دستشویی باشم یا به یاد داشته باشم که در هر کیف خودم تامپون اضطراری قرار دهم ، گذشته است. هنگام مسافرت ، وسایل کمتری برای بارگیری وجود دارد و آنقدر راحت است که حتی وقتی داخل خانه هستم نمی توانم آن را احساس کنم.

قدرتمند است.
لیوان های قاعدگی شما را مجبور می کند تا با بدن خود راحت تر باشید. چرخه های ما با ما ارتباط برقرار می کنند. خون ، گرفتگی ها ، نوسانات خلقی ، همه اینها برای ما لازم است که بدن خود را بهتر درک کنیم. از زمان مصرف قرص ، استفاده از روش جلوگیری از بارداری بدون هورمون (ردیاب باروری Daysy) و استفاده از فنجان قاعدگی ، من چیزهای زیادی در مورد بدنم آموخته ام و تعجب می کنم که چرا آنها این موارد را به ما نمی آموزند در مدرسه ، بنابراین می توانیم تصمیمات توانمندانه تری بگیریم تا اینکه برای کنترل دوره های نامنظم و جلوگیری از بارداری به هورمون های مصنوعی متوسل شویم. می توانم ادامه دهم ، اما فعلاً تمرکزم را روی جام ها حفظ خواهم کرد.کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی