هر دو نوع کاندوم تا زمانی که به درستی استفاده شوند به همان اندازه موثر هستند. درک هر دو گزینه خوب است. شما می توانید با هر دو آزمایش کنید، ممکن است تعجب کنید که کدام را ترجیح می دهید. در اینجا چند مورد برای فکر کردن وجود دارد:


وقفه ها

کاندوم مردانه باید درست قبل از رابطه جنسی، زمانی که آلت تناسلی در حالت نعوظ است، قرار داده شود، اما کاندوم زنانه را می توان زودتر (حداکثر هشت ساعت قبل از رابطه جنسی) قرار داد. بنابراین، با کاندوم های زنانه هیچ وقفه ای در گرما وجود ندارد و آلت تناسلی را می توان قبل از نعوظ کامل داخل یا نزدیک واژن یا مقعد قرار داد.کاندوم‌زنانه




انواع حساس

اکثر کاندوم های مردانه از لاتکس ساخته شده اند و برخی از افراد به این امر حساس هستند. کاندوم های زنانه از نیتریل ساخته می شوند. این ضد حساسیت است، بنابراین پوست حساس ناحیه تناسلی را تحریک نمی کند.


مسائل اندازه

اگر متوجه شدید کاندوم مردانه در حین رابطه جنسی احساس راحتی نمی کند، کاندوم زنانه ممکن است راه حل باشد. کاندوم های زنانه بزرگتر هستند و به خوبی در اطراف آلت تناسلی قرار نمی گیرند. این بدان معناست که آنها به آلت تناسلی فضای بیشتری برای تنفس می دهند. برخی از مردان آنها را ترجیح می دهند زیرا آنها را راحت تر می دانند و می توانند نعوظ را راحت تر حفظ کنند.


حداکثر لذت

استفاده از کاندوم زنانه می تواند رابطه جنسی را برای مردان و زنان لذت بخش تر کند. در طول رابطه جنسی واژینال، حلقه داخلی کاندوم زنانه ممکن است نوک آلت تناسلی را تحریک کند، و حلقه خارجی می تواند به فرج و کلیتوریس ساییده شود - این می تواند برای هر دوی شما احساس خوبی داشته باشد.


… و آرام باش

برخلاف کاندوم مردانه، کاندوم زنانه برای ماندن در جای خود نیازی به نعوظ ندارد، بنابراین شریک زندگی شما مجبور نیست بلافاصله پس از انزال کنار بکشد. شما می توانید بعد از رابطه جنسی استراحت کنید و کاندوم زنانه را زمانی که مناسب هر دوی شماست خارج کنید.


در دست گرفتن کنترل


ممکن است انتخاب کنید که کاندوم را در پیش بازی خود بگنجانید و به همسرتان اجازه دهید آن را برای شما بگذارد. یا اگر مسئول قرار دادن کاندوم هستید، ممکن است ترجیح دهید خودتان را کنترل کنید و احساس آرامش بیشتری کنید. هر چقدر هم که در ابتدا احساس ناخوشایندی داشته باشید، راحت تر خواهید شد و خواهید آموخت که چه چیزی برای شما بهتر است.


اگر کاندوم پاره شد چه باید کرد؟

بسیار نادر است که کاندوم در صورت استفاده صحیح بشکند، اما اگر شکافته یا شکسته شود یا مشکل دیگری مانند بالا رفتن حلقه بیرونی داخل واژن/مقعد پیش بیاید، چند کار ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید:


فورا آلت تناسلی را خارج کنید

تا جایی که می توانید منی (سرم) را بردارید

قسمت بیرونی اندام تناسلی خود را به آرامی بشویید - از شستشوی داخل واژن یا مقعد خودداری کنید (دوچ) زیرا این امر می تواند عفونت را بیشتر گسترش دهد یا باعث تحریک شود.

اگر رابطه جنسی واژینال داشته اید، به دستشویی بروید و ادرار کنید تا منی را خارج کنید

اگر از هیچ روش پیشگیری دیگری برای جلوگیری از بارداری استفاده نکرده اید، ممکن است برای جلوگیری از بارداری نیاز به پیشگیری از بارداری اورژانسی داشته باشید. این کار باید در عرض 72 ساعت پس از رابطه جنسی انجام شود.

تست بزن

از یک مرکز بهداشتی دیدن کنید. آنها احتمالاً به شما توصیه می کنند که حدود 10 روز پس از قرار گرفتن در معرض (یا اگر نگران علائمی هستید زودتر) و سپس حدود سه ماه بعد دوباره آزمایش سلامت جنسی انجام دهید. این به این دلیل است که STI های مختلف در زمان های مختلف پس از عفونت قابل تشخیص هستند.


اگر شریک زندگی شما HIV دارد

اگر شریک زندگی شما تحت درمان منظم است و بار ویروسی او حداقل در شش ماه گذشته قابل شناسایی نبوده است، خطر انتقال HIV وجود ندارد (اما این نباید مانع از انجام آزمایش سایر بیماری های مقاربتی شود).


اگر شریک زندگی شما تحت درمان منظم نیست یا مطمئن نیستید که چگونه به درمان پاسخ می دهد، باید در اسرع وقت به یک متخصص سلامت جنسی مراجعه کنید. ممکن است به شما درمان پروفیلاکسی پس از مواجهه (PEP) پیشنهاد شود. این شامل مصرف داروهای ضد رتروویروسی (ARVs) به مدت یک ماه برای کاهش احتمال ابتلا به HIV است. PEP درصد موفقیت بالایی دارد، اما جایگزینی برای کاندوم نیست، یک داروی قوی با عوارض جانبی است و برای همه مناسب نیست.


اگر با فردی که مبتلا به HIV زندگی می کند در ارتباط هستید، ممکن است از پروفیلاکسی قبل از مواجهه (PrEP) برای محافظت از شما در برابر انتقال HIV استفاده کنید، اما فراموش نکنید، این شما را از سایر بیماری های مقاربتی یا بارداری محافظت نمی کند.


رابطه جنسی ایمن تر برای افراد ترنس

چه جراحی کمتری انجام داده باشید یا نه، بهترین راه برای محافظت از خود و همسرتان در برابر بیماری های مقاربتی و HIV استفاده از کاندوم (چه زن یا چه مرد) با روغن پایه آب است. همه زنان ترنس نمی توانند از کاندوم زنانه استفاده کنند، این به عمق واژن شما بستگی دارد.


اگر اخیراً عمل جراحی انجام داده اید، باید بیشتر مراقب باشید. ممکن است پوست شما بهبود نیافته باشد و به راحتی خونریزی کند و این امر باعث می‌شود که HIV یا اچ‌آی‌وی به شما منتقل شود.

عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم زنانه خرید


خرید کاندوم زنانه


کاندوم زنانه دیجی کالا


قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه قیمت


فروش قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه


کاندوم بانوان


فروش کاندوم زنانه


خرید پستی کاندوم زنانه


كاندوم زنانه


كاندوم نسائي


خريد كاندوم زنانه


مدل کاندوم زنانه


کاندم زنانه


کاندوم زنانه از کجا بخریم


کاندوم دخترانه


گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم‌زنانه


كوندوم نسائي


کاندوم زنان


کاندوم زنونه


کاندوم دخترونه


کاندوم‌ زنانه


کاندم‌زنانه


کاندوم های زنانه


کاندوم دختر


کاندوم زن


کاندوم.زنانه


کاندون زنانه