13 سپتامبر 2018 در بینش از DR. کیم
کتاب جدید دکتر "14 کلید عشق پایدار: چگونه می توان ازدواج کرد که همیشه خواسته اید" در 8 ژانویه 2019 منتشر شد. این کتاب ازدواج شما را تغییر خواهد داد و مطمئناً شما را تغییر خواهد داد. طی چند هفته آینده ، دکتر کیم در هفته نامه "بینش" برخی از اصول این کتاب را برجسته خواهد کرد.

برای پیش سفارش امروز نسخه خود را اینجا کلیک کنید.


سه مورد مشترک را که با همسرتان دارید بیان کنید. جواب این سؤال برای شما آسان بود؟ یا هنوز فکر می کنید؟ قبل از ازدواج ، بیشتر زوج ها ، من و نانسی ، می توانستیم صفحه ای را با همه مواردی که مشترک هستند ، پر کند. شما می شنوید که آنها می گویند چیزهایی مانند ، "ما خیلی یکسان هستیم" یا "همه چیزهای یکسان را دوست داریم." در جایی بین مرحله تزریق تا امروز ، بسیاری از زوج ها این حس مشترک بودن را از دست می دهند. چرا؟ اینجا من است.

اول اینکه ، وقتی عاشق می شویم ، اکثر ما هر کاری می کردیم که شخص دیگری را به عشق خود بازگرداند. منظور من این نیست که ما عمداً کسی را گمراه می کنیم ، اما به نظر می رسد که در ما این است که هر آنچه را دوست دارد دوست دارد. این چیزی نیست که ما به همان اندازه که با آنها انجام می دهیم انجام می دهیم. به عنوان مثال ، قبل از ازدواج مشکلی برای رفتن به یک رویداد ورزشی ندارید که هر هفته در آخر هفته با او همراه باشید. پس از چند سال ازدواج ، ممکن است این چیزی باشد که از اولویت کمتری برخوردار شده است. اگر همسرتان به جای شما با یک دوست همراه باشد یا همسرتان به شما اطلاع دهید که آرزو می کنید آنها درمورد تعداد بازی هایی که در کنار هم شرکت می کنید سازگار هستند ، حال شما خوب است. بیشتر در مورد آنچه انجام می دهید بیشتر از کسانی است که با آن کار می کنید. مثال دیگر این خواهد بود که قبل از ازدواج شما هیجان زده بودید که با او خرید کنید و هر وقت خواستید برود اما اکنون امیدوار هستید که او بدون شما به مرکز خرید برسد.

دومین دلیل که فکر می کنم احساس مشترکات را از دست می دهیم این است که ما فقط به زندگی اجازه می دهیم راه به جایی برسد. در دوستیابی ، گذراندن وقت در کنار هم در صدر هر دو لیست اولویت ما بود. امروز موارد دیگر از لیست بالا می روند. برای اکثر ما این چیزها چیزهای بدی نیستند ، آنها فقط در کنار هم قرار می گیرند. این می تواند کار ، فعالیت های بچه ها ، کار داوطلبانه ، فعالیت های کلیسا یا موارد دیگر باشد. ما خودمان را خیلی اوقات می بینیم که به جهات مختلفی می روند و گاهی اوقات وقتی که در کنار هم هستیم ، به همدیگر نگاه می کنیم و به چیزی شبیه این فکر می کنیم ، "وقتی تنها با هم هستیم ، چه کاری را باید انجام دهیم؟"

ما به علایق مشترک احتیاج داریم. آنها به ما کمک می کنند آنها فرصت می دهند تا در کنار هم تفریح ​​کنند و در شادی های زندگی سهیم باشند. آنها به ما کمک می کنند تا ازدواج خود را در سطح بالایی ارزیابی کنیم. اگر در فکر کردن به سه علاقه مشترک در بالای این وبلاگ مشکل داشتید ، وقت آن است که در این باره کاری انجام دهید. چطوری این کار را انجام میدهی؟ صحبت. ایده هایی را با یکدیگر به اشتراک بگذارید که می توانستید با هم انجام دهید و سپس آنها را امتحان کنید. به همسر خود در کاری که قبلاً انجام می دهند بپیوندید که می توانید با آنها انجام دهید. عمدی باشید. امروز زمان دیگری را برای یکدیگر اختصاص دهید درست مانند زمانی که شما دنبال یکدیگر بودید. هنگامی که شما به ساختن ازدواج عالی خود ادامه می دهید ، زمان و تلاش شما سرمایه گذاری خواهد کرد.

هنگامی که کتاب "14 کلید عشق ماندگار" را از قبل تهیه می کنید کارت های دعای خانه ما را بصورت رایگان دریافت می کنید! به سادگی کتاب خود را از اینجا سفارش دهید و سپس این فرم را پر کنید تا کارت های دعای خانه رایگان خود را با ازدواج عالی دریافت کنید.

منبع : sanykala