بینش از DR. کیم: هرچه که می گیرد
30 آگوست 2018 در بینش از DR. کیم
من حدود بیست و چهار ساعت پس از آلیسون فهمیدم که جف بیش از شش ماه از او تقلب کرده بود ، برای اولین بار با جف و آلیسون آشنا شدم. آنها تقریبا چهارده سال با هم ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. یک ماه پیش آلیسون گفت که او ازدواج خود را به شش امتیاز داده است. آنها خوب بودند اما هر دو می دانستند که ازدواجشان به کار نیاز دارد. او هیچ ایده ای در مورد چقدر نداشت.

جف خیلی راحت ساکت بود و آنها داستان دیگری را به اشتراک می گذاشتند. می دانستم که آنها آنجا هستند زیرا می خواستند ازدواج خود را نجات دهند. انگیزه آلیسون بیشتر مربوط به بچه هایشان بود تا جف اما او حاضر بود روی آن کار کند. وقتی از جف پرسیدم که او چه می خواهد ، گفت: "من آلیسون را می خواهم و ازدواج من را می خواهم. من هر کاری را انجام خواهم داد. "آلیسون و جف روند دشوار جمع آوری قطعات را درک کردند که چرا این اتفاق افتاد و آهسته آهسته دوباره اعتماد را ترمیم کردند.

من یک روز به جف و آلیسون فکر می کردم و حرف هایی که جف گفت همچنان در ذهنم جاری می شد. "هرچه که طول بکشد." "هرچه که طول بکشد." چه اتفاقی می افتد اگر جف یک سال قبل همین کلمات را گفته بود و به جای اینکه آن کلمات را برای بازسازی یک ازدواج به کار برد ، در ساخت و تقویت یک ازدواج به کار رفته است؟ چرا زوج ها منتظر بحران هستند تا بتوانند روی ازدواج خود کار کنند؟ من فکر نمی کنم که هر یک از زوج ها زندگی مشترک ازدواج را با هم شروع کنند و فکر می کنند که آنها فقط برای یک ازدواج به اصطلاح حل می شوند. نه. ما بهترین ازدواج را می خواهیم. ما می خواهیم ازدواج ما حسادت هر زوج دیگری باشد. ما ازدواج "بیلبورد" کامل را می خواهیم و مطمئن هستیم که برای دستیابی به آن هر کاری انجام خواهیم داد. این همان چیزی است که هر زوج می خواهند با راه رفتن در آن راهرو. در جایی وجود دارد که اجازه می دهیم حواس پرتی های زندگی ما را تحت الشعاع قرار دهد. تمرکز و عمد در جای دیگری قرار دارد. ما ازدواج خود را بطور واضح انجام می دهیم و اتفاقاتی رخ می دهد. چیزی که توجه ما را به شکلی بزرگ جلب کند.

جف متعهد شد هر کاری که برای بقیه عمر خود انجام دهد انجام دهد. آلیسون سرانجام در کنار او قرار گرفت و همان تعهد را انجام داد. تو چطور؟ چه در مورد من؟ چه می شود اگر گفتیم ما هرچه را برای ازدواج که خدا برای ما طراحی کرده است انجام خواهیم داد؟ چه می شود اگر روز به روز آن زندگی می کردیم. چه ازدواج ما بسیار خوب پیش می رود یا تلاش. چه خوب باشد و چه در بحران. فرقی نمی کند امروز کجا باشد چه می شود اگر ما به یکدیگر و به ازدواج خود پایبند باشیم و هر کاری که بخواهد انجام دهیم. من فکر می کنم همه روزی که گفتیم ، "ازدواج می کنیم" ازدواج کرده ایم.

منبع : sanykala