16 آگوست 2018 در بینش از DR. کیم

در ازدواج ما گذرهای زندگی را پشت سر می گذاریم. من و نانسی قبل از تولد اولین فرزندمان پنج سال ازدواج داشتیم. پنج سال فقط ما بودیم و به هر دقیقه احتیاج داشتیم. ازدواج در بیست سالگی ، فکر کردن که ما همه چیز را در مورد ازدواج می دانیم ، سپس فهمیدیم که می دانیم بسیار کم وحی برای ما بود. در آن سالها یاد گرفتیم ، با هم بزرگ شدیم ، زیاد جنگیدیم و چیزهای زیادی درست کردیم. این زمانی است که شما پایه و اساس ازدواج را پایه گذاری می کنید. شما شروع به فهمیدن یکدیگر و ازدواج می کنید. شما می دانید که ازدواج کار را می طلبد ، اما همچنین از مزایای آن همه کار استفاده می کنید. این بخش مهمی از ازدواج است که شما تعهد خود را برای زندگی برای یکدیگر محکم می کنید.


درست وقتی فکر کردیم که این ازدواج را داریم ، ما به داشتن بچه ها انتقال پیدا کردیم ، یک کودک اضافه شد و یک کودک دیگر. در واقع ، یک کودک برای ما سخت نبود. مطمئناً تنظیماتی صورت گرفته است ، اما ما دوست داشتیم پدر و مادر باشیم و آن نقش ها را پذیرفته ایم. ما یک کار خوب برای دعا کردن با هم انجام دادیم و شب های تاریخ را در اولویت قرار دادیم اما هنوز هم زیاد جنگیدیم. برای هر زن و شوهر چالش ها و فرصت های جدید برای هر کودک اضافی وجود دارد. با داشتن یک کودک ، راحت تر می توان اوقات خود را اختصاص داد اما با داشتن دو فرزند ، باید عمدی تر باشید. هر کودک انتقال جدیدی را به همراه دارد. با گذر از اینها ، زمانهایی بود که از هم جدا می شدیم. زندگی طاقت فرسا بود و تقاضاها در حال افزایش بود. ما در شناخت علائم پیمایش بسیار خوب بودیم و اهمیت اتصال مجدد را یاد گرفتیم.


گذارهایی که همراه داشتن فرزندان اتفاق می افتد غالباً باعث ایجاد یا شکستن ازدواج می شوند. به راحتی می توان ازدواج را در "ساحل" قرار داد. آسان نیست که تلاش و زمان را در ازدواج قرار دهی. که هرگز کار نمی کند ما باید هر روز به ازدواج خود بپردازیم. من این مرحله را مرحله ای می بینم که برای ازدواج و خانواده بسیار مهم است. هنگامی که یک زن و شوهر از راه دور می شوند ، تعداد زیادی اتفاق بد می تواند رخ دهد. نیازهایی که به گونه ای طراحی شده اند که در ازدواج برآورده شوند ، نیستند. یک زوج متصل به یک زوج جدا از هم می شوند. پرچم های قرمز در آنجا خواهند بود. فقط باید آنها را ببینیم.


بنابراین جواب چیست؟ انتقال در ازدواج شما اتفاق می افتد. این واقعیت است. ارتباط ماندن در طول این انتقال و حتی ازدواج خود از طریق آنها نه تنها امکان پذیر است بلکه فکر می کنم این امر ضروری است. اول ، خدا را با هم جستجو کنید. هنگام حرکت به هنگام گذر ، از خرد و راهنمایی او بخواهید. دوم ، ازدواج خود را در اولویت قرار دهید. خوب با هم رفتار کنید هر روز برای اتصال وقت پیدا کنید. خرما داشته باشید برای فرزندان خود یک ازدواج بزرگ و سالم بسازید. این تعهدی که شما قبل از خدا در محراب انجام دادید برای همیشه بود. او وظیفه خود را انجام می دهد. بقیه به هر یک از شما بستگی دارد.


حمل و نقل ، گذر از ازدواج ، ازدواج ، ازدواج ، ازدواج درياها ، ازدواج در ازدواج ، ازدواج ، مشاوره ازدواج ، ازدواج و كودكان ، خدا ، ازدواج زناشويي ، ازدواج مكاني ، ازدواج ، ازدواج ، ازدواج ، ازدواج ، دکتر. KIM ، DR ، DR. KIM KIMBERLING ، با اتصال به ازدواج ، اقامت در ارتباط ، ماندن در ازدواج ، ازدواج شاد ، HAPP ، چگونه می توانید یک ازدواج بهتر انجام دهید


منبع : sanykala